Když v životě najdeš cestu bez překážek, určitě nikam nevede...

Srpen 2009

Pondělí

31. srpna 2009 v 9:08 | mondy |  Moje hubnutí
Tak od včerejška váha ani se moc nepohla......hlavne me rozčiluje ta digitální ta mi porad ukazuje takový bludy... i když asi pravdivý. Rozhodla sem se podstoupit aspoň obědy, ať mám nějakou energii a i sem to tam dělala v první fázy hubnutí tak budu doufat ze to zabere i ted.

míry:
prsa: 92
pas: 65
zadeK: 92

Den 1

30. srpna 2009 v 9:19 | mondy |  Moje hubnutí
ahoj holky,

jsem zpět! a ode dneška držím hladovku! Tak mi držte palečky. K tomu nejaky to cvičeníčko. Je to nezbytný, kdyby ste mě viděli jak se rvu do džínů !!!! Včera to bylo fakt děsný, taková velryba.

26.8.

26. srpna 2009 v 11:46 | mondy |  Obrázky

Utery

25. srpna 2009 v 9:54 | mondy |  Moje hubnutí
Včera sem se dozvěděla hroznou zprávu. Ale nechci ať je tenhle blog příliš osobní, takže vám to neřeknu a musim to dusit v sobě.

Teď tu piju nějaký sypaný čaj, taková různě barevná směs, chutná hořce, ale prý je to na všechno, jak se ale jmenuje nevim - byl to dárek a nakonec to zapomněl i dárce :)))))

Ten příspěvek jednou týdně berte spíš orientačně. Abyste si nemysleli, že když není jeden den příspěvek, že je něco špatně... i když to tak ve skutečnosti doopravdy je. Spíš je to o tom, že začně škola, příšerný kolotoč, nervy na dranc, do toho mam jeste v planu se zapsat na nejake kurzy navic, sem zvedava jak to vsechno utahnu. Sami víte, že když mám čas, že jsem tu jinak ve dne v noci :))

Dnešní jídlo:
snídaně: Pribinak
svačina: nic
oběd: rýže s kurecími játry

Pití: záhadný čaj, 2l vody, čerstvě vymačkaná pomerančová šťáva

Cvičení: pokusím se 20 min

Nový týden

24. srpna 2009 v 10:00 | mondy |  Moje hubnutí
holky rozhodla jsem se, že budu přispívat pouze jednou týdně. když bude čas a nálada, tak i víckrát, ale teď není ani jedno...asi bych to nazvala "citová rozervanost"... leze mi všechno na nervy, nic nejde tak jak bych si představovala

Uzijte si posledni týden prazdnin a nesedte u pocitace, kdyz nemusite! :)

Vikendy

22. srpna 2009 v 17:57 | mondy |  Moje hubnutí
ahooooj

sorry ze vubec nepisu ale ty vikendy sou proste slaby...ani nejak nemam naladu resit ted jidlo. Takze snad se drzite aspon vy :)

Dneskaa

21. srpna 2009 v 11:05 | mondy |  Moje hubnutí

dnes:

snídaně: Pribinak velký
svačina: nic
oběd: celá uzená makrela + konzervovaný hrášek, jogurt
večeře: nic

tak a odpoledne si dam zase cvičení včera mi to prospělo, lilo ze mě jak z konve :)

bez titulku

20. srpna 2009 v 13:01 | mondy |  Moje hubnutí
snídaně: šťáva ze 3 pomerančů
svačina: Pribinak
oběd: šťáva ze 2 pomerančů, trochu masa s rýží
svačina:
večeře:

Nechci to zakřiknout, ale mam pocit, že sem se do toho dostala...jako že mám znova motivaci. Teď sem po cvičení a je to nádhernej pocit a chci víc a víc .... a v září chci upnutý džíny a žádný přetejkající špeky to je můj cíl...

Takže sem udelala menší čistku SB, kdo se tam nenasel mám pro to proste svoje důvody, nekdo s blogem skoncil, nekdo dlouhodobe neprispiva, nekdo mi zas dlouhodobe neodpovida....ja tam nepotrebuju mit 150 lidi...radsi mín, ale kvalitních a aspon ted mam i lepsi prehled. Když jsem doma tak na vase blogy chodim nekolikrat denne. Být u me v Sb je za odměnu :P :))))))))

Vrr

19. srpna 2009 v 22:09 | mondy |  Moje hubnutí
holky dneska nevim jestli vám mám kazit chut, ale abyste se presvedcili jakej sem dobytek, tak vám to napisu...takze co sem dneska snedla:

snídaně: chickenburger
obed:řízek s bramborovým salátem
svačina: hamburger, smažené nudle
večere: vanilková zmrzlina

Hrozný co? Ten chickenburger byl tak trochu oprávnenej, protoze sem ráno odesla do mesta nenajezena a bylo by mi blbe a tohle mi prislo jako dobrej zpusob jak to zaplacnout - rychly a teply. Obed byl jeste taky jakz takz. Ale co se stalo potom......proste nevim, dostala sem chut na ty smazeny nudle a ten hamburger uz ani tak dobrej nebyl.

Zejtra se zas vracim ke svymu nizkokalorickymu jidlu a sem dost zvedava jak se to projevi na moji vaze.

Jinak k doktorovi, samozrejme tam dneska nebyl, ma dovolenou!!! ale dopuju se paralenem, leze na me nejspis chripka, mozna proto ta hlava....

Rozhodnuti

18. srpna 2009 v 17:30 | mondy |  Moje hubnutí
holky drzte mi palce, udelala sem zasadni rozhodnuti.

ZITRA JDU K DOKTOROVI!! Můj stav se nelepsi - zada, zavrate, nevolnosti.....uz mam docela starost, ze jednou vazne omdlim a to uz bude pozde. Takze doufam ze zitra nebude mit dovolenou nebo jinak ordinacni hodiny, pritel je ted na ceste za mnou, aby tam se mnou mohl rano zajit. Snad to nebude nic horsiho, mam vazne strach.

Pokusim se ozvat co nejdriv to pujde.

Hola :)

18. srpna 2009 v 16:05 | mondy |  Moje hubnutí
no chyba lávky.......měla sem to všechno napsal ráno, dokud to ve mě bublalo, teď už nejsem v takovým rauši a možná i něco zapomenu...... ptáte se mě kolik teď vázim, protoze vas mate ten obrazek nahoře.....no bodejď by ne, ja s nim vubec nehejbu, nemelo by to smysl, protoze kazdej den vazim uplne jinak !!!!!! Navíc už ani nevim na kterým odkazu to bylo, takže do hledání se dám, až mi váha ukáže rovných 50 kg, jinak to nemá cenu :-) momentálně vážim 54 !!!!! Je to děsný. Ráno sem si trochu zacvičila, ale budu ještě muset večer se nějak rozhejbat. Mám důvody k cvičení totiž rovnou dva a jeden je horší než druhej. Ten první je, že se mi prostě uvolnily ty špeky na stehnech a vypada to absolutně příserne, když k tomu přičtu tu celulitidu tak fakt není o co stát... když chci znechutit sama sebe tak si za ty špeky taham...... druhej důvod je ten, že mě hrozně bolí záda, má to hodne příčin a nejvetsi je asi ta, že se zkrátka hrbim ...

Jediný pozitivum těhle černých dnů je asi to, že mám 3 nové kamarádky. Jedna je hodně v pohodě, tak počkám co z toho ještě vyleze. A o víkendu bych měla jet na výlet.

Jinak je to se mnou špatný. Včera mi bylo hrozně blbě. Jak říkám...motání hlavy, buď od páteře, nebo z tlaku.....ale může to být i tím jak teď často sedím na netu. K doktorovi sem se zatím neodhodlala, navíc už je to lepší, zkrátka jenom nebudu do noci sedět u PC a počkám co to udělá.

Váha mě štve příšerně, je to nekonečnej boj, kterej asi nikdy neskončí. Ale doufám, že díky tomu jak ted často cvičim, tak se to spraví...měla sem v plánu držet do konce týdne hladovku, protože když se vidim v zrcadle, chce se mi zvracet, navíc se mi teď vyrašilo pár pupínků na čele...ale pak si říkám, že už sem takovej slaboch, že bych to nevydržela, takže nic......

dnešní jídelák:
snídaně: pribinak
svačina: konzerva fazolek
oběd: maso a 2 lžičky bramborové kaše
svačina: 2 hrušky a trochu polívky
večeře: nic

Jo jinak asi udelam zas čistku spřátelených stránek, někdo se mnou buď vůbec nekomunikuje, nebo už sakra dlouho nepřidal článek.

ani to tak dlouho netrvalo..

18. srpna 2009 v 12:09 | mondy |  Moje hubnutí
holky bez vas to nezvladam.

hned vecer vam vsechno napisu, vy jedine me muzete pochopit.

pauza

17. srpna 2009 v 21:36 | mondy |  Moje hubnutí
holky musim vas zklamat, ale dávám si pauzu (cca týden), nemažte si mě, já se vrátím a třeba vás překvapím i co se týče váhy, protože jsem se před chvílí vážila a vypadá to dobře.

Potřebuju klid. Nic nedělat, na nic nemyslet.

Neumím odpočívat a teď na to doplacím, jsem 2 minuty před zhroucením - psychickým i fyzickým.

Myslete na mě, mam vas moc rada

M.

hurá

17. srpna 2009 v 10:31 | mondy |  Moje hubnutí
Dneska mě překvapila váha, takže jsem se rozhodla, že si udržim i nadalé pevnou vůli a nebudu se přežírat. Sama se divim, že to zvládám, protože s tím pořád vnitřně bojuju.

Večer vás oběhnu :)

Jídelák:

snídaně: 1 maková houska se šunkou a sýrem
svačina:
oběd:
večeře:

už nevim

16. srpna 2009 v 9:08 | mondy |  Moje hubnutí
holky co delate proti motani hlavy? vim ze se to obcas stava, hlavne holkam co drzej hladovku, jenze ja zadnou nedrzim !!!!!!!!!! ted jsem se na netu docetla ze to muze byt i od krční patere, takze si jdu zacvicit, ale stejne me to desi, asi si zejtra zajdu k doktorovi.

Jídelák:
snídaně: 2 hrušky
oběd: maso, brambory
svačina: jogurt
večeře: tunakovy toust, 2 hrusky

Víkend.2..

15. srpna 2009 v 20:53 | mondy |  Moje hubnutí
Sem zvědavá co zejtra váha ukáže, protože dneska me prekvapila az moc.....nechce se mi verit tomu, ze mi vaha líta + - 3 kila celej tejden. Jakože jeden den vaziim o 3 kg mín, druhej den o 3 kg víc.....prijde mi to docela dost.

U nas doma je to tragedie, zas sou vsichni otraveny. Zkrátka generační konflikty.

Tak...

14. srpna 2009 v 12:05 | mondy |  Moje hubnutí
tak jsem zpatky.

omlouvám se za menší zpoždění, ale dělo se tolik věcí, že jsem na internet neměla ani náladu ani čas. S váhou je to u mě tragický fakt už sem znechucená sama ze sebe!!!!!!!!!!!!! Nejhorší bylo, že sem se viděla v jednom zrcadle a fakt sem chodící špek. Ale nevim co s tím dělat. Mám pocit, že se mi ted nic nedari.

Jak se mate vy? :-)

zas pondělí

10. srpna 2009 v 8:27 | mondy |  Moje hubnutí
Už po ránu mě dneska chtělo nasrat pár lidí, ale teď si říkám proč se vlastně rozčiluju.....debil zůstane debilem. A nezáleží na kvantitě přátel, ale na její kvalitě....a s tou kvalitou je to hrozně těžký. Potřebovala bych nějakou nejlepší kamarádku, který bych mohla všechno říkat a se vším se s ní dělit a i když by zrovna nebyla z prahy, tak bych cejtila, že je se mnou a čas od času bysme se navštěvovali a pořádaly dámský jízdy, ale to se mi zkrátka nesplní.

Včera nákupy dopadly hodně dobře. Mám 3 nová trička, jedny botky, potom soupravu na doma (tepláky + tričko) a lak na nehty. Dneska ještě musím objednat nějakou kosmetiku a pak snad nepropadnu v depresi a pudu si zacvičit. Včera sem se nepřežrala, což je velkej úspěch, ale na váze to vůbec vidět není, dokonce bych řekla, že mám o kilo víc, takže je to totálně v prdeli. ale musim to zvládnout :-)

tak zase

9. srpna 2009 v 9:01 | mondy |  Moje hubnutí
tak jsem byla včera asi trochu přetažená, dneska vidim vše jinak a vůbec nechapu jak jsem do sebe mohla včera nacpat takový nechuťárny, vždyt to nema ani žádnou výživovou hodnotu, chape to někdo, já teda ne...prostě ráno mě chytl takovej amok a říkám si, že tentokrat to fakt dokazu, ze uz jsem do svyho cíle jenom takovej malej krok, tak to ted nevzdam. a mám dobře nakročeno, protože stejne na nic nemam chut.

večer vas obehnu, ted pujdu nakupovat :-)

njn

8. srpna 2009 v 19:38 | mondy |  Moje hubnutí
no samozrejme jsem svuj dnesni slib nesplnila, dokonce sem ani necvicila. Vazne uvazuju nad tim, ze si jako trest dam pauzu s blogem a nevratim se dokud se k nečemu neprinutim, jde to se mnou z kopce, zitra vas obehnu, dnes uz nemam silu, odpustte